4 ka tuning

Predelave pogonske sile mopeda
Odgovori
Uporabniški avatar
Pich
Mojster
Prispevkov: 2601
Pridružen: Sr Okt 13, 2010 6:42 pm
Kraj: Idrija

Re: 4 ka tuning

Odgovor Napisal/-a Pich »

Kupi ležaje nj 203, pa boš imel celo življenje mir z njimi.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Uporabniški avatar
prlek
cilinder
Prispevkov: 1071
Pridružen: Ne Dec 07, 2014 1:41 pm
Kraj: Ormož

Re: 4 ka tuning

Odgovor Napisal/-a prlek »

Pich napisal/-a:Kupi ležaje nj 203, pa boš imel celo življenje mir z njimi.
Kaj ti lezaji so enakih mer od l17 ali 6203 lezajev?
cinšpula
zariban cilinder
Prispevkov: 143
Pridružen: Ne Feb 08, 2015 4:34 pm

Re: 4 ka tuning

Odgovor Napisal/-a cinšpula »

Kakšni so pa to nj 203?
Uporabniški avatar
prlek
cilinder
Prispevkov: 1071
Pridružen: Ne Dec 07, 2014 1:41 pm
Kraj: Ormož

Re: 4 ka tuning

Odgovor Napisal/-a prlek »

cinšpula napisal/-a:Kakšni so pa to nj 203?
evo
viewtopic.php?f=6&t=12669
Priponke
51djIZGyJKL._SX342_.jpg
51djIZGyJKL._SX342_.jpg (26.74 KiB) Pogledano 2840 krat
cinšpula
zariban cilinder
Prispevkov: 143
Pridružen: Ne Feb 08, 2015 4:34 pm

Re: 4 ka tuning

Odgovor Napisal/-a cinšpula »

In to kao full zdržijo obrate pa vse?
A ne bojo l 17 ok? Kako se l17 sploh vgradijo pač v bloke? Tisti srednji del s krogljicami daš ven pa samo zunanji ringec noter zabiješ v blok?
Uporabniški avatar
si_me
auspuh
Prispevkov: 873
Pridružen: Pe Okt 16, 2009 6:27 pm

Re: 4 ka tuning

Odgovor Napisal/-a si_me »

Ne fantaziraj preveč z ležaji, zakaj bi tlaču L17 ležaj (10mm) v 12mm ležišče in kako boš potem podložu gred, ker bo lufta med gredjo in ležajem z vsake strani 2mm? Če hočeš dober ležaj kupi 6203 s poliamidno kletko (tn9), tak ležaj povsem zadostuje za predelave, na originalu pa zdržijo doživljensko, če le nimaš hudo rjastega kestla da pobira delce rje...
Pred vgradnjo pa obvezno segrej ležišče ležaja, sicer dvakrat menjaš ležaj brez gretja pa maš ležišča zanič.
Uporabniški avatar
tomos.
zariban cilinder
Prispevkov: 116
Pridružen: Sr Feb 25, 2015 8:17 am
Kraj: Idrija

Re: 4 ka tuning

Odgovor Napisal/-a tomos. »

cinšpula napisal/-a:
tomosatx50s napisal/-a:
tomos. napisal/-a:Ja sam bat lahko krajšaš sam ne prevec (nekako do zgornjega roba usisnega kanala, čene je prehud blowback) to da mopedu mal obratov- večja končna. Lahko pa ga tudi ravnaš z vrha samo morš pogledat kolk, da ga ne pregreje če ga preveč.
Bat lahko tudi brusiš(čelo),s tem postopkom spreminjaš tudi kote pretočnih in izpušnega kanala.Samo je treba veliko preciznosti in merjenja.ali si imel v mislih samo povečanje sesanja?
Ja nekaj takega, kaj pa dobiš če ga skrajšaš tudi moč? A se lahko malo pobrusi tam pri repkih da ni rob ampak da je mal poševno da ko zmes iz karterja gre v pretočne da se ne ustavlja na tistem robu? A s tem kaj pridobiš? Bat mam meteor.
Ja recimo de je moped jemu največjo moč pri 5000rpms tem pridobiš 500 rpm(izmišljeni podatki, se mi sanja ne kako je v resnici) in bo moč večja samo, ko se bo motor zavrtel od 5000 pa do 5500 nekako takole, kar pride v upoštev samo pri končni.
Za ležaje pa: lagarje v zmrzovalnik, bloke pa v pečico. 8-)
ro-bi
cilinder
Prispevkov: 1229
Pridružen: Po Apr 09, 2012 5:41 pm

Re: 4 ka tuning

Odgovor Napisal/-a ro-bi »

tomos. napisal/-a:se mi sanja ne kako je v resnici
To drži
Uporabniški avatar
Pich
Mojster
Prispevkov: 2601
Pridružen: Sr Okt 13, 2010 6:42 pm
Kraj: Idrija

Re: 4 ka tuning

Odgovor Napisal/-a Pich »

Na nepiljenem apn cilindru se je v praksi najbolje izkazal bat dolžine 46 mm. S takim batom moč narašča skozi vse vrtljaje ne samo na koncu.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
cinšpula
zariban cilinder
Prispevkov: 143
Pridružen: Ne Feb 08, 2015 4:34 pm

Re: 4 ka tuning

Odgovor Napisal/-a cinšpula »

Aha to se pravi da bat na sesalni strani skrajšam na 46mm in bo najbolje?
Odgovori