4 ka tuning

Predelave pogonske sile mopeda
Odgovori
cinšpula
zariban cilinder
Prispevkov: 143
Pridružen: Ne Feb 08, 2015 4:34 pm

Re: 4 ka tuning

Odgovor Napisal/-a cinšpula »

Pich napisal/-a:Tisto matico stisneš samo na roko, pa še to ne preveč, samo toliko, da izgubi luft.
ja sam pri meni se tista luknjica na matici in sklopki poravna če močno zategnem ali pa če malo lufta pustim. Nekje vmes pa ne morem ker se lukje ne poravnajo za tisto varovalo.
gasper mahkota
vplinjač
Prispevkov: 342
Pridružen: Pe Maj 28, 2010 8:37 am
Kraj: bliZ Domžal

Re: 4 ka tuning

Odgovor Napisal/-a gasper mahkota »

Jaz jo zategnem z roko, potem pa odvijem 1/4 do 1/2 obrata, kjer se pač ujame za varovalko. Luft mora bi obvezno! ker če ga ni, ti bo drsela sklopka, enako je, kot če bi držal sklopko. Na fino se potem nastavi z bovdnom, da imaš pravilno "zračnost" v ročki. Čene pa sestavi skupaj, pa poizkušaj kaj se naredi, ko bolj zategneš matico in videl boš da mopeda ne boš mogel vžgati, ker bo sklopka zdrsela(enako kot če bi stisnil sklopnko na balanci) tako boš lahko lažje naštudiral princip delovanja vzvoda za sklopko in boš zmeraj vedel kako nastaviti kronsko matico in vzrok zakaj je tako.
tomosatx50s
vplinjač
Prispevkov: 451
Pridružen: Če Jun 26, 2014 12:19 pm

Re: 4 ka tuning

Odgovor Napisal/-a tomosatx50s »

gasper mahkota napisal/-a:Jaz jo zategnem z roko, potem pa odvijem 1/4 do 1/2 obrata, kjer se pač ujame za varovalko. Luft mora bi obvezno! ker če ga ni, ti bo drsela sklopka, enako je, kot če bi držal sklopko. Na fino se potem nastavi z bovdnom, da imaš pravilno "zračnost" v ročki. Čene pa sestavi skupaj, pa poizkušaj kaj se naredi, ko bolj zategneš matico in videl boš da mopeda ne boš mogel vžgati, ker bo sklopka zdrsela(enako kot če bi stisnil sklopnko na balanci) tako boš lahko lažje naštudiral princip delovanja vzvoda za sklopko in boš zmeraj vedel kako nastaviti kronsko matico in vzrok zakaj je tako.
Se strinjam.
cinšpula
zariban cilinder
Prispevkov: 143
Pridružen: Ne Feb 08, 2015 4:34 pm

Re: 4 ka tuning

Odgovor Napisal/-a cinšpula »

Motor je skompletiran. Ima narejenih 60km. Ampak ko je pod malo višjimi obrati se sliši nek malo čuden zvok. Pa tudi ko naprimer se v 4. Prestavi pelješ ene 35 pa odpreš gas se sliši ta zvok. Pa upam da nisem skrivil gredi ko sem sestavljal motor ker ni pa ni hotla iti v ležaj pa sem malo potolkel. Kako pa vi spravite gred ven pa noter brez tolčenja?
Uporabniški avatar
macula
Mojster
Prispevkov: 2011
Pridružen: Ne Sep 12, 2010 8:05 pm
Kraj: Idrija

Re: 4 ka tuning

Odgovor Napisal/-a macula »

Gred v cunjo pa v zmrzovalnik, ležaj pa z vžigalnikom v sredini pogreješ, pade skupaj ko tata na mamo.
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel

'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
cinšpula
zariban cilinder
Prispevkov: 143
Pridružen: Ne Feb 08, 2015 4:34 pm

Re: 4 ka tuning

Odgovor Napisal/-a cinšpula »

macula napisal/-a:Gred v cunjo pa v zmrzovalnik, ležaj pa z vžigalnikom v sredini pogreješ, pade skupaj ko tata na mamo.
Aha bom naslednjič tako naredil :) . Kako pa veš da je gred skrivljena?
cinšpula
zariban cilinder
Prispevkov: 143
Pridružen: Ne Feb 08, 2015 4:34 pm

Re: 4 ka tuning

Odgovor Napisal/-a cinšpula »

A je res da ko se brusi cilinder ga je treba pobrusiti na malo manj ker se po prvih nekaj urah delovanja sam pobrusi na tolko kot je treba. Da mi ni tisti ki mi je brusil naredil že na začetku preveč lufta zdaj ko je pa nekaj časa deloval se je pa ta luft še povečal. Ker takoj ko sem spravil mašino skupaj ni imel tega zvoka.
Uporabniški avatar
aljo69
el presidente
Prispevkov: 6818
Pridružen: Po Avg 10, 2009 1:53 pm
Kraj: Celje

Re: 4 ka tuning

Odgovor Napisal/-a aljo69 »

cinšpula napisal/-a:A je res da ko se brusi cilinder ga je treba pobrusiti na malo manj ker se po prvih nekaj urah delovanja sam pobrusi na tolko kot je treba. Da mi ni tisti ki mi je brusil naredil že na začetku preveč lufta zdaj ko je pa nekaj časa deloval se je pa ta luft še povečal. Ker takoj ko sem spravil mašino skupaj ni imel tega zvoka.
ko se brusi cilinder mora obvezno bit polek (nov) bat z obročki ... da se pomeri in naredi po točni toleranci ... pa ne obrablja se cilinder ampak obročki na batu se "uskladijo" z cilindrom...
cinšpula
zariban cilinder
Prispevkov: 143
Pridružen: Ne Feb 08, 2015 4:34 pm

Re: 4 ka tuning

Odgovor Napisal/-a cinšpula »

Ja sem dal tudi bat zraven ko sem dal brusit. Ampak tudi cilinder se obrabi malo ker potem tiste okrogle zareze od brušenja izginejo.
Uporabniški avatar
tomostuner
auspuh
Prispevkov: 799
Pridružen: To Okt 21, 2014 7:18 pm

Re: 4 ka tuning

Odgovor Napisal/-a tomostuner »

aljo69 napisal/-a:
cinšpula napisal/-a:A je res da ko se brusi cilinder ga je treba pobrusiti na malo manj ker se po prvih nekaj urah delovanja sam pobrusi na tolko kot je treba. Da mi ni tisti ki mi je brusil naredil že na začetku preveč lufta zdaj ko je pa nekaj časa deloval se je pa ta luft še povečal. Ker takoj ko sem spravil mašino skupaj ni imel tega zvoka.
ko se brusi cilinder mora obvezno bit polek (nov) bat z obročki ... da se pomeri in naredi po točni toleranci ... pa ne obrablja se cilinder ampak obročki na batu se "uskladijo" z cilindrom...
a cinglja v cilindru usake tolko časa če ti so to neuležani obročki.
tomos 4 life
Odgovori