Razna vprašanja o tuningu

Predelave pogonske sile mopeda
Odgovori
lojze-si
Mojster
Prispevkov: 809
Pridružen: Po Sep 02, 2013 9:53 pm

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a lojze-si »

tomosjakarac napisal/-a:
lojze-si napisal/-a: Razumem sam to da kompliciraš!
nič ne kompliciram

druge variante kako narediti lepo usmerjen pretočni kanal ne vidim.....poudarjam, da delam pretočni kanal in ne boost!
Malo nam skiciraj svojo idejo, pa ti bomo mogoče lažje kaj več pomagali.
Uporabniški avatar
tomosjakarac
glava cilindra
Prispevkov: 695
Pridružen: Ne Jul 29, 2012 10:32 pm
Kraj: okolica Nove Gorice

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a tomosjakarac »

ena hitra skica usisnega kanala gilardoni cilindra.
Priponke
pretok.jpg
lojze-si
Mojster
Prispevkov: 809
Pridružen: Po Sep 02, 2013 9:53 pm

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a lojze-si »

Tole ne bo vredu ker je pretočni usmerjen direkt v auspuh, mora pa biti usmerjen v glavo!
Lp
lojze-si
Mojster
Prispevkov: 809
Pridružen: Po Sep 02, 2013 9:53 pm

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a lojze-si »

Morda tukaj ne bo prišlo v poštev, toda kot zanimivost vsem. 3D tiskalniki uporabljajo posebn PLA za podpore previsnih delov, ki je v vodi topen. Po končanem tiskanju izdelek namočiš v vodo in se podpora enostavno stopi.
LP
Uporabniški avatar
Pich
Mojster
Prispevkov: 2601
Pridružen: Sr Okt 13, 2010 6:42 pm
Kraj: Idrija

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a Pich »

Tak kanal res ne bo v redu. Namen boosta je, da potisne zmes iz glavnega pretoka proti glavi motorja in s tem lepo zaobjame izpušne pline in jih potiska proti izpušnemu kanalu. Tak kanal kot je na sliki, pa ti naredi več škode kot koristi. boost kanal je lahko tudi odprt vse do karterja, če te skrbi izvedba.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Uporabniški avatar
tomosjakarac
glava cilindra
Prispevkov: 695
Pridružen: Ne Jul 29, 2012 10:32 pm
Kraj: okolica Nove Gorice

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a tomosjakarac »

Pich napisal/-a:Tak kanal res ne bo v redu. Namen boosta je, da potisne zmes iz glavnega pretoka proti glavi motorja in s tem lepo zaobjame izpušne pline in jih potiska proti izpušnemu kanalu. Tak kanal kot je na sliki, pa ti naredi več škode kot koristi. boost kanal je lahko tudi odprt vse do karterja, če te skrbi izvedba.
pismo ja...slaba skica....poglejte si HAVOC 70 cilinder...in @pich to bo pretok in ne boost.
Priponke
porting.jpg
lojze-si
Mojster
Prispevkov: 809
Pridružen: Po Sep 02, 2013 9:53 pm

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a lojze-si »

Zanimiva izvedba izbuha, hočem reči dobra, kar se pa zadnjih pretočnih tiče pa mislim, da so mem - idejno. Poleg tega si še omejen z prostorom, oziroma z racionalno širino kanala, ter pozicijo kjer se stika obroček. Če se stika na sredini zadaj imaš itak dva busterja, če pa se na strani pa je lahko eden večji na sredini, cel kup ozkih pretočnih kanalov pa je nesmiselen ker preveč izgubiš na predelnih stenah in na optimalni širini kanala.
LP
Uporabniški avatar
Pich
Mojster
Prispevkov: 2601
Pridružen: Sr Okt 13, 2010 6:42 pm
Kraj: Idrija

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a Pich »

Za pretok čisto previsoko. Poglej si raje kakšen MHR team cilinder. Za moje pojme najboljši cilinder.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
denso26
glava cilindra
Prispevkov: 539
Pridružen: Pe Okt 15, 2010 9:43 am
Kraj: Šentvid pri Stični

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a denso26 »

Kolikor se spomnim sta ta pretočna usmerjena vsak proti A pretočnim in ne v izpuh, tako, da ne vem zakaj ne bi to peljalo.
https://t.me/pump_upp
Uporabniški avatar
nejc93
kriva felna
Prispevkov: 66
Pridružen: Sr Jun 22, 2011 11:43 pm
Kraj: ljubljana

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a nejc93 »

samo za info na skici je prvi model cilindra 70cc od ROOSTA kateri pa ni deloval
najboljše! potem so se izdelale še najman 3 različne verzije cilindrov takoda
sedaj je cilinder popolnoma spremenjen ni več 7T ampak 6T stojni vijaki so se
premaknili,izpušni kanal je drugačen ter mnogo drugih stvari!! zadnja verzija cilindra
razvije 22-23+hp na ROOSTOVI zavorni mizi!! skratka vrhunski izdelek o kakšnem malossi
cilindru raje ne bi kerj e za bruhnt....
Odgovori