Malo nam skiciraj svojo idejo, pa ti bomo mogoče lažje kaj več pomagali.tomosjakarac napisal/-a:nič ne kompliciramlojze-si napisal/-a: Razumem sam to da kompliciraš!
druge variante kako narediti lepo usmerjen pretočni kanal ne vidim.....poudarjam, da delam pretočni kanal in ne boost!
Razna vprašanja o tuningu
Re: Razna vprašanja o tuningu
- tomosjakarac
- glava cilindra
- Prispevkov: 695
- Pridružen: Ne Jul 29, 2012 10:32 pm
- Kraj: okolica Nove Gorice
Re: Razna vprašanja o tuningu
Tole ne bo vredu ker je pretočni usmerjen direkt v auspuh, mora pa biti usmerjen v glavo!
Lp
Lp
Re: Razna vprašanja o tuningu
Morda tukaj ne bo prišlo v poštev, toda kot zanimivost vsem. 3D tiskalniki uporabljajo posebn PLA za podpore previsnih delov, ki je v vodi topen. Po končanem tiskanju izdelek namočiš v vodo in se podpora enostavno stopi.
LP
LP
Re: Razna vprašanja o tuningu
Tak kanal res ne bo v redu. Namen boosta je, da potisne zmes iz glavnega pretoka proti glavi motorja in s tem lepo zaobjame izpušne pline in jih potiska proti izpušnemu kanalu. Tak kanal kot je na sliki, pa ti naredi več škode kot koristi. boost kanal je lahko tudi odprt vse do karterja, če te skrbi izvedba.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
- tomosjakarac
- glava cilindra
- Prispevkov: 695
- Pridružen: Ne Jul 29, 2012 10:32 pm
- Kraj: okolica Nove Gorice
Re: Razna vprašanja o tuningu
pismo ja...slaba skica....poglejte si HAVOC 70 cilinder...in @pich to bo pretok in ne boost.Pich napisal/-a:Tak kanal res ne bo v redu. Namen boosta je, da potisne zmes iz glavnega pretoka proti glavi motorja in s tem lepo zaobjame izpušne pline in jih potiska proti izpušnemu kanalu. Tak kanal kot je na sliki, pa ti naredi več škode kot koristi. boost kanal je lahko tudi odprt vse do karterja, če te skrbi izvedba.
Re: Razna vprašanja o tuningu
Zanimiva izvedba izbuha, hočem reči dobra, kar se pa zadnjih pretočnih tiče pa mislim, da so mem - idejno. Poleg tega si še omejen z prostorom, oziroma z racionalno širino kanala, ter pozicijo kjer se stika obroček. Če se stika na sredini zadaj imaš itak dva busterja, če pa se na strani pa je lahko eden večji na sredini, cel kup ozkih pretočnih kanalov pa je nesmiselen ker preveč izgubiš na predelnih stenah in na optimalni širini kanala.
LP
LP
Re: Razna vprašanja o tuningu
Za pretok čisto previsoko. Poglej si raje kakšen MHR team cilinder. Za moje pojme najboljši cilinder.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: Razna vprašanja o tuningu
Kolikor se spomnim sta ta pretočna usmerjena vsak proti A pretočnim in ne v izpuh, tako, da ne vem zakaj ne bi to peljalo.
https://t.me/pump_upp
Re: Razna vprašanja o tuningu
samo za info na skici je prvi model cilindra 70cc od ROOSTA kateri pa ni deloval
najboljše! potem so se izdelale še najman 3 različne verzije cilindrov takoda
sedaj je cilinder popolnoma spremenjen ni več 7T ampak 6T stojni vijaki so se
premaknili,izpušni kanal je drugačen ter mnogo drugih stvari!! zadnja verzija cilindra
razvije 22-23+hp na ROOSTOVI zavorni mizi!! skratka vrhunski izdelek o kakšnem malossi
cilindru raje ne bi kerj e za bruhnt....
najboljše! potem so se izdelale še najman 3 različne verzije cilindrov takoda
sedaj je cilinder popolnoma spremenjen ni več 7T ampak 6T stojni vijaki so se
premaknili,izpušni kanal je drugačen ter mnogo drugih stvari!! zadnja verzija cilindra
razvije 22-23+hp na ROOSTOVI zavorni mizi!! skratka vrhunski izdelek o kakšnem malossi
cilindru raje ne bi kerj e za bruhnt....