Please fill all required fields
[This is to test whether you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.]
 
Enter the Number as displayed below
 
    
 
mopedist
  Izračun kotov odprtja posameznih kanalov in območja njihovega najboljšega delovanja
hod bata za 50ccm tomose je 43mm hod bata za 80 in 90ccm tomose je 48mm
dolžina ojnice za 50ccm tomose je 90mm
volumen karterja za 50ccm tomose je 195ccm
dolžina ojnice za 80 in 90ccm tomose je 95mm
.
Vsisni kanal
Resonančno območje vsisnega kanala
Hod bata (mm)
Volumen karterja, ko je bat v ZMT (ccm)
Dolžina bata na vsisni strani (mm)
Kot odprtja vsisnega kanala
Razdalja med spodnjim robom kanala in vrhom cilindra (mm)
Dolžina vsisne poti (uplinjač- bat) (cm)
Kot odprtja vsisnega kanala
Premer vsisa (cm)
Resonančno območje (RPM)
Prelivni kanali
Hod bata (mm)
Resonančno območje primarnih prelivnih kanalov
Dolžina ojnice (mm)
Kot odprtja prelivnega kanala
Razdalja med vrhom cilindra in batom, ko je bat v ZMT (mm)
Resonančno območje (RPM)
Razdalja med zgornjim robom kanala in vrhom cilindra (mm)
Najboljše polnjenje cilindra v območju (RPM) -
kot odprtja prelivnega kanala
Sekundarni prelivni kanali (boosti)
Hod bata (mm)
Resonančno območje sekundarnih prelivnih kanalov (boostov)
Dolžina ojnice (mm)
Kot odprtja prelivnega kanala
Razdalja med vrhom cilindra in batom, ko je bat v ZMT (mm)
Resonančno območje
Razdalja med zgornjim robom kanala in vrhom cilindra (mm)
Najboljše polnjenje cilindra v območju (RPM) -
kot odprtja sekundarnega prelivnega kanala (boosta)
Izpušni kanal
Hod bata (mm)
Dolžina ojnice (mm)
Razdalja med vrhom cilindra in batom, ko je bat v ZMT (mm)
Razdalja med zgornjim robom kanala in vrhom cilindra (mm)
Kot odprtja izpušnega kanala
 
  Izračun kompresijskega razmerja in squish pasa  
Fi bata (mm)
Hod bata (mm)
Kompresijsko razmerje (X:1, vpiši X)
Razdalja med batom v ZMT in squish pasom (mm) R1
Željeno kompresijsko razmerje (X:1, vpiši X) ŽKP
Višina čela bata (od roba bata do vrha čela)
Volumen glave (cl; 1ml=0,1cl)
Fi tesnila pod glavo (mm)
Debelina tesnila pod glavo (mm)
Razdalja med robom bata in vrhom cilindra, ko je bat v ZMT (mm)
Razdalja med robom glave in squish pasom (samo če ima glava rob)(mm)
Volumen cilindra (ccm=ml)
Volumen kompresijskega prostora (ccm=ml) VKP
VKP- NPP (ccm=ml)
Volumen pred squish pasom, ko je bat v ZMT (ccm=ml) NPP
Za ŽKP morate izmerjeno razdaljo R1 spremeniti na (mm)
Polmer krogle, katere del je čelo bata (mm)
Volumen čela bata (ccm=ml)
Višina NPP (mm)
Volumen glave, brez volumna čela bata (ccm=ml)
Volumen, ki ga povzroča tesnilo pod glavo (ccm=ml)
Neizkoriščen volumen cilindra (ccm=ml)
Dobljena stopnja kompresije (X:1)
 
Avtor: @pomartin
Viri: A. Graham Bell: Two stroke tuning